V súčasnosti má čínska sociálna sieť TikTok už viac ako 1,5 miliardy stiahnutí. Až 44% užívateľov si túto aplikáciu stiahlo v roku 2019. Marketéri sa zhodujú, že TikTok je z komerčného hľadiska neprebádaná záležitosť. Dodávajú však, že práve v budúcnosti sa z neho môže stať sociálna sieť plná reklám, ktoré výrazne znížia efektivitu potenciálnych kampaní.
Doposiaľ TikTok zaznamenal 1,65 miliardy stiahnutí. Avšak až 738 miliónov prebehlo v roku 2019. To je až o 30% viac ako tomu bolo v roku 2018.
V roku 2019 bola najviac sťahovaná v Google Play a App Store aplikácia WhatsApp (849 miliónov stiahnutí). TikTok však stále vedie v užívateľských hodnoteniach.
Počet stiahnutí nemusí vždy znamenať úspech. Kľúčoví sú aktívni užívatelia. TikTok je však na vzostupe a aktívnych užívateľov má viac než dosť. Vlani jeho tržby predstavovali sumu 177 miliónov dolárov ročne. Táto suma je však približne týždenný obrat Facebooku, takže za takýmito gigantmi TikTok ešte zaostáva.