V rámci našej spolupráce s Megawaste sme zabezpečili aj tvorbu korporátnej identity pre nadáciu, ktorá je zameraná na vzdelávanie v oblasti ekológie a ochrany prírody. Úlohou bolo prezentovať základné poslanie a hodnoty nadácie čo najširšiemu spektru populácie. Pri tvorbe grafického návrhu loga sme sa rozhodli pre motív srdca vytvoreného z farebných štvorcov. Logo reprezentuje život, jeho pestrofarebnosť, nabáda k otvoreniu sa novým trendom a myšlienkam. Pripravili sme viacero billboardov určených do mestských podmienok, ktoré sme sa rozhodli ladiť do tmavších prírodných farieb. Minimalistický, jednoduchý a prirodzený dizajn billboardov vynikne v mestskom prostredí, prinúti okoloidúcich spomaliť a pozastaviť sa nad ich hlavnou myšlienkou. V rámci korporátnej identity sme navrhli postery. Štandardné billboardy sme sa rozhodli doplniť o menšie billboardy montované na bi-cykle, ktoré reflektujú hlavné hodnoty nadácie, najmä ekologický spôsob života. Medzi originálne formy brandingu sme zaradili grafický návrh vlajky. Logo nadácie sme zakomponovali taktiež na reklamné predmety.

Detail portfólia

neziskové organizácie

KONTAKT

© My GGO.studio

2020 All rights reserved
member of express 24, spol.s.r.o

Zavolajte alebo napíšte nám