osobná etika . ideály . identifikácia hodnôt . alokácia zdrojov . komunikácia . rešpekt . pocťivosť . štruktúra . autonómia . bezúhonnosť . inovácia . rast . služba . zodpovednosť . prispôsobivosť . autorita . úprimnosť . empatia . flexibilita . férovosť . vytrvalosť . výsledky . stabilita . tímová práca . vlastné tempo . integrita . transparentnosť . odhodlanie . vzájomný úspech . kvalitný zážitok . húževnatosť . pracovná morálka . motivácia . ciele . vedomosti . kreativita . komunita . autenticita . rozhodnosť . kvalita . časový manažment . trpezlivosť . rozvoj . dôslednosť . riešenie problémov . základné presvedčenia . vynaliezavosť .
„Vaše presvedčenia sa stávajú vašimi myšlienkami. Vaše myšlienky sa stávajú vašimi slovami. Vaše slová sa stávajú vašimi činmi. Vaše činy sa stávajú vašimi návykmi. Vaše zvyky sa stávajú vašimi hodnotami. Vaše hodnoty sa stávajú vaším osudom.“
indický politický a duchovný vodca
#EventPhotography #ConcertPhotography #EventProduction #SocialEvents #PhotographyStudio #CommercialPhotography #StudioPhotography #CorporateEventPhotography #InteriorPhotography #ArchitecturePhotography #ExteriorPhotography #RealEstatePhotography #BusinessPhotography #MarketingPhotography #BrandingPhotography #PortraitPhotography #ArtPhotography #AviationPhotography #FashionPhotography #WildlifePhotography Detail
stratégia . konkurencieschopnosť . zlepšenie výkonnosti . ziskovosť spoločnosti . prilákanie zákazníkov . predaj produktu . dosiahnutie cieľov . získanie zákazníkov . spokojnosť zákazníkov . zvýšenie zisku . výber produktu . konkurenčna výhoda . divizia . oddelenie . jednotky spoločnosti . prevádzkové problémy . obchodný plán . posudzovanie produktov . oblasti na zlepšenie . súčasný obchodný model . určenie zdrojov . určenie krokov . prilákanie investorov . merateľné výsledký . obchodné rozhodnutia . jasný smer . trhová hodnota . kritické myslenie . strategické ciele . preskúmanie trendov . potencionálne príležitosti . odvetvie . výsledky . kontrola výkonu . prekážky . znalosť priemyslu
„Mnohokrát sa stáva, že ľudia nevedia, čo chcú, pokiaľ im to nepoviete.“
Apple
#EventPhotography #ConcertPhotography #EventProduction #SocialEvents #PhotographyStudio #CommercialPhotography #StudioPhotography #CorporateEventPhotography #InteriorPhotography #ArchitecturePhotography #ExteriorPhotography #RealEstatePhotography #BusinessPhotography #MarketingPhotography #BrandingPhotography #PortraitPhotography #ArtPhotography #AviationPhotography #FashionPhotography #WildlifePhotography Detail
generovanie výsledkov . identifikácia cieľov . sociálne platformy . typ obsahu . manažér sociálných medií . preskúmanie publika . kontrola konkurencie . obsahový kalendár . zapojenie publika . metriky . trendy . povedomie značky . predávanie produktov . získavanie zákazníkov . smart ciele . organické príspevky . časový rámec . cieľové publikum . demografické údaje . zákaznícky prieskum . analýza . návštevnosť stránky . reklamná kampaň . frekvencia publikácie . recenzie . rozsah obsahu . zapájanie publika . reakcie publika . porovnávanie výsledkov . kliknutia . alokácia zdrojov . uprednostnenie platform . tvorenie obsahu . komentáre .
„Zamyslite sa nad tým, čo dnes ľudia robia na Facebooku. Držia krok so svojimi priateľmi a rodinou, ale zároveň si budujú svoj imidž a identitu, ktorá je v istom zmysle ich značkou. Spájajú sa s publikom, s ktorým sa chcú spojiť. Ak na ňom teraz nie ste, je to takmer nevýhoda.“
Apple
#EventPhotography #ConcertPhotography #EventProduction #SocialEvents #PhotographyStudio #CommercialPhotography #StudioPhotography #CorporateEventPhotography #InteriorPhotography #ArchitecturePhotography #ExteriorPhotography #RealEstatePhotography #BusinessPhotography #MarketingPhotography #BrandingPhotography #PortraitPhotography #ArtPhotography #AviationPhotography #FashionPhotography #WildlifePhotography Detail
SWOT analýza . silné stránky . slabé stránky . príležitosti . vnútorné faktory . vonkajšie faktory . hrozby . vlastnosti organizácie . vlastnosti jedinca . vlastnosti produktu . úspechy . zranitelnosti . oblasti zlepšenia . dlhodobe ciele . externé zdroje . trhové trendy . potrebnosť produktu . potrebnosť služby . potencionalna konkurencia . výkonnosť tímu . hodnotenie publika . analýza produktu . neefektívnosť procesu . efektivita . SWOT rámec . alokácia zdrojov . hodnotenie . pozitíva . negatíva . interné vlastnosti organizácie . oblasti zlepšenia . dosiahnutie cieľov . oblúbenosť produktu . oblúbenosť služby . ekonomické trendy . zdravie trhu . turbulentnosť trhu . náskok konkurencie . konkurencia .
„Obsah je kráľ“
Microsoft
#EventPhotography #ConcertPhotography #EventProduction #SocialEvents #PhotographyStudio #CommercialPhotography #StudioPhotography #CorporateEventPhotography #InteriorPhotography #ArchitecturePhotography #ExteriorPhotography #RealEstatePhotography #BusinessPhotography #MarketingPhotography #BrandingPhotography #PortraitPhotography #ArtPhotography #AviationPhotography #FashionPhotography #WildlifePhotography Detail