Našou úlohou pri značke servisnej činnosti patriacej do portfólia Megawaste, spolu so značkami Waste management a Facility management, bolo vytvoriť kompletnú firemnú identitu, ktorá odráža základné hodnoty a činnosti korporácie. Ako základ korporátnej identity sme sa rozhodli zvoliť žlté motívy, ktoré reprezentujú servisné činnosti a inovácie. Základné farby brandu sme doplnili o súbor minimalistických grafík reprezentujúcich základné hodnoty a činnosti klienta, ktoré boli využité v rámci reklamných posterov. Navrhli sme dizajny interiérových a exteriérových billboardov a reklamných tabúľ, ktoré prirodzene zapadajú do okolitého prostredia, no zároveň pútajú pozornosť a budujú image modernej a inovatívnej firmy. V rámci korporátnej identity sme pripravili viacero vizualizácií polepov na vozidlá, v súlade so základnými farbami – žltou, bielou a šedou. Brand sme sa rozhodli podporiť širokým spektrom reklamných predmetov. Keďže jednou zo základných hodnôt klienta je tímová práca, prišli sme s návrhmi reklamných predmetov, ktoré reprezentujú tímovosť.
Pokiaľ sa chcete uplatniť v online svete, nezaobídete sa bez kvalitného marketingu. V dnešnom vysoko konkurenčnom prostredí je…
Budovanie vlastnej značky je najlepším spôsobom, ako si v online svete vytvoriť veľké meno. Všeobecne známy brand vám…
Ak chcete s vaším produktom alebo službou uspieť vo vysoko konkurenčnom podnikateľskom prostredí, prieskum trhu a analýza konkurencie…
Facebook je pre drvivú väčšinu populácie súčasťou každodenného života. Na tejto sociálnej sieti ľudia zdieľajú svoje osobné úspechy,…