Značka Service24 reprezentuje inovatívne servisné služby, predovšetkým vodárov a elektrikárov, ktorí sú pripravení zakročiť 24 hodín denne. Medzi hlavné hodnoty spoločnosti patrí rýchlosť a vysoká kvalita poskytovaných služieb. Našou úlohou bolo vytvoriť korporátnu identitu, ktorá bude prezentovať moderný image značky a vzbudzovať v potenciálnych zákazníkoch pocit dôvery. Pri návrhu loga sme sa rozhodli pre minimalistický grafický dizajn, ktorý vystihuje hlavné činnosti spoločnosti. Ako podkladové farby sme vybrali žltú a čiernu. Žltá farba zaujme potenciálneho zákazníka a je charakteristická pre servisné služby. Grafické návrhy loga sme priniesli vo viacerých variáciách a tvaroch, ktoré môžu byť využité v rámci rôznych aplikácií. Jednotlivé formáty loga boli použité na webových stránkach spoločnosti, ale zakomponovali sme ich taktiež na rôzne reklamné predmety. Klienta zaujali tričká s korporátnou identitou, navrhli sme tak viacero vizualizácií a strihov. Reklamný textil sme doplnili o mikinu a do marketingovej stratégie sme sa rozhodli zapojiť ďalšie reklamné predmety, dáždnik a hrnček. Pri ich návrhu sme pracovali so základnými farbami brandu, ktoré sme strategicky skombinovali pre dosiahnutie optimálneho kontrastu.
Pokiaľ sa chcete uplatniť v online svete, nezaobídete sa bez kvalitného marketingu. V dnešnom vysoko konkurenčnom prostredí je…
Budovanie vlastnej značky je najlepším spôsobom, ako si v online svete vytvoriť veľké meno. Všeobecne známy brand vám…
Ak chcete s vaším produktom alebo službou uspieť vo vysoko konkurenčnom podnikateľskom prostredí, prieskum trhu a analýza konkurencie…
Facebook je pre drvivú väčšinu populácie súčasťou každodenného života. Na tejto sociálnej sieti ľudia zdieľajú svoje osobné úspechy,…