Cieľom spolupráce bolo vytvoriť unikátnu korporátnu identitu podporenú reklamnými predmetmi a tabuľami. Pri grafickom návrhu loga sme sa rozhodli pre jednoduchý a ľahko zapamätateľný retro dizajn, ktorý reflektuje bohatú históriu tohto biznisu a originálnu atmosféru jeho priestorov. V prípade reklamných tabúľ sme navrhli okrúhly tvar s bielo-čiernym prevedením loga. Toto riešenie umožnilo spoločenstvu Gourmet Club vyniknúť spomedzi iných firiem sídliacich na danej ulici a zaujať okoloidúcich. V reštauračnom biznise je mimoriadne dôležitý interný branding, preto sme kládli veľký dôraz práve na reklamné predmety. Navrhli sme tričká a zástery pre čašníkov a kuchárov, ktoré sme doplnili originálnou látkovou taškou. Logo spoločnosti sme zakomponovali na vínové fľaše, ku ktorým sme pripravili grafické návrhy papierových tašiek a drevenej prepravky. Neoddeliteľnou súčasťou každého klubu sú poháre. Základné farebné motívy – tmavošedý a biely, sme použili v prípade návrhu originálnych hrnčekov s logom. Vytvorili sme niekoľko dekoračných grafík, ktoré reprezentujú atmosféru klubu.
Pokiaľ sa chcete uplatniť v online svete, nezaobídete sa bez kvalitného marketingu. V dnešnom vysoko konkurenčnom prostredí je…
Budovanie vlastnej značky je najlepším spôsobom, ako si v online svete vytvoriť veľké meno. Všeobecne známy brand vám…
Ak chcete s vaším produktom alebo službou uspieť vo vysoko konkurenčnom podnikateľskom prostredí, prieskum trhu a analýza konkurencie…
Facebook je pre drvivú väčšinu populácie súčasťou každodenného života. Na tejto sociálnej sieti ľudia zdieľajú svoje osobné úspechy,…