Projekt OK región vznikol na základe spolupráce cezhraničných partnerov – Mikroregiónu Bystrická dolina na Slovensku a Mikroregiónu Povodie Stonávky v Česku. Cieľom projektu OK región je propagovať turizmus v týchto lokalitách modernou prezentáciou prírodných krás a tradícií. Pre projekt sme pripravili kompletnú brandovú identitu zahŕňajúcu logo a aplikácie brandingu na propagačné materiály. Pri návrhu loga sme sa rozhodli pre minimalistický dizajn s písmenami OK evokujúcimi ľudskú postavu. Zvolili sme modrý farebný podklad, ktorý značke dodáva moderný feeling. Logo sme zakomponovali na praktické reklamné predmety. Táto stratégia brandingu umožňuje prirodzeným spôsobom zvyšovať povedomie o projekte a silu značky. Navrhli sme ďalšie formy brandovej komunikácie, predovšetkým propagáciu formou billboardov a citylightov. Pri tvorbe grafických návrhov billboardov a citylightov sme navrhli slogan „interesting region“, ktorého účelom je zvýšiť záujem okoloidúcich a priamo tak posilniť mieru konverzie.
Pokiaľ sa chcete uplatniť v online svete, nezaobídete sa bez kvalitného marketingu. V dnešnom vysoko konkurenčnom prostredí je…
Budovanie vlastnej značky je najlepším spôsobom, ako si v online svete vytvoriť veľké meno. Všeobecne známy brand vám…
Ak chcete s vaším produktom alebo službou uspieť vo vysoko konkurenčnom podnikateľskom prostredí, prieskum trhu a analýza konkurencie…
Facebook je pre drvivú väčšinu populácie súčasťou každodenného života. Na tejto sociálnej sieti ľudia zdieľajú svoje osobné úspechy,…