MARKETING

marketing

High angle above view vertical photo of four business people colleagues, sitting table circle working late night holding paper puzzle pieces find unity formalwear indoors
marketingová stratégia

rozvoj podnikania . efektivita stratégie . škála taktík . silná základňa . optimalizovanie webu . založenie blogu . vytváranie videí . aktivita sociálnych sieti . reklamná kampaň . online reklamná kampaň . spolupráca s influencermi . sponzorovanie charity . propagácia produktov . propagácia služieb . návštevnosť stránok . výsledky vyhladávania . kľúčové slová . návody . otázky a odpovede . recenzie produktov . zákulisie firmy . ukážka produktov . sponzorované príspevky . google PPC . facebook PPC . pridružený program . partnerstvo . odmeny za odporúčanie . program odporúčaní . zlavové kupóny . vnútorná štruktúra . kritéria . faktory . hľadanie informácií

„Ak chcete aj naďalej vyhrávať v internetovom marketingu, váš obsah musí byť viac než len brilantný – musí ľuďom, ktorí tento obsah konzumujú, umožniť, aby sa stali lepšou verziou seba samých.“

Michelle StinsonRoss

výkonná riaditeľka marketingových operácií, Apogee Results

 

#EventPhotography #ConcertPhotography #EventProduction #SocialEvents #PhotographyStudio #CommercialPhotography #StudioPhotography #CorporateEventPhotography #InteriorPhotography #ArchitecturePhotography #ExteriorPhotography #RealEstatePhotography #BusinessPhotography #MarketingPhotography #BrandingPhotography #PortraitPhotography #ArtPhotography #AviationPhotography #FashionPhotography #WildlifePhotography Detail

Business people group meeting shot from top view in office . Profession businesswomen, businessmen and office workers working in team conference with project planning document on meeting table .
marketingové techniky

informovanie zákazníkov . efektívne marketingové techniky . zákaznícka základňa . dôvera zákazníkov . zvýšenie ziskov . interakcia so spotrebiteľmi . oslovenie publika . identifikácia publika . predajný lievik . vyhodnotenie stratégie . optimalizovanie stratégie . relevantnosť . ústný marketing . pridaná hodnota . storytelling . sociálne média . autentickosť . užitočné informácie . cold calling . videonávody . užitočné tipy . zvyšovanie viditelnosti . blogovanie . rozšírenie publika . hodnotný obsah . lead magnet . letáky . plagáty . billboardy . zlavové kupóny . odporúčania . e-mailový marketing . záujmy publika . špeciálne balíčky . co-branding

„Mnohé spoločnosti zabudli, že predávajú skutočným ľuďom. Ľudia sa zaujímajú o celý zážitok, nielen o marketing, predaj alebo služby. Ak chcete v modernej dobe skutočne zvíťaziť, musíte riešiť problémy pre ľudí.“

Dharmesh Shah

technický riaditeľ a spoluzakladateľ spoločnosti HubSpot

 

#EventPhotography #ConcertPhotography #EventProduction #SocialEvents #PhotographyStudio #CommercialPhotography #StudioPhotography #CorporateEventPhotography #InteriorPhotography #ArchitecturePhotography #ExteriorPhotography #RealEstatePhotography #BusinessPhotography #MarketingPhotography #BrandingPhotography #PortraitPhotography #ArtPhotography #AviationPhotography #FashionPhotography #WildlifePhotography Detail

top view .employees checking financial data.the concept of overtime work
marketingové taktiky

povesť značky . rozšírenie povedomia . taktický marketing . marketingový tím . marketingový proces . implementácia techník . publikovanie postov . reklamná kampaň . realisticke kroky . dosiahnutie cieľov . zadefinovanie taktiky . rást podnikania . rozšírenie publika . redefinícia značky . obchodné ciele . publikum . pozícia na trhu . príležitosti . silné stránky . slabé stránky . zvýšenie výnosov . predajný lievik . potencionálni zákaznici . konzistentný hlas . vykonávanie úprav . relevantnosť . záujmy publika . marketingové úsilie . potenciál spoločnosti . vykonanie analýzy . odporúčania . e-mailový marketing . taktické nástroje . brainstorming . marketingová stratégia

„Vytvorte niečo, čo miluje 100 ľudí, nie niečo, čo sa páči 1 miliónu ľudí.“

Brian Chesky

spoluzakladateľ AirBnb

#EventPhotography #ConcertPhotography #EventProduction #SocialEvents #PhotographyStudio #CommercialPhotography #StudioPhotography #CorporateEventPhotography #InteriorPhotography #ArchitecturePhotography #ExteriorPhotography #RealEstatePhotography #BusinessPhotography #MarketingPhotography #BrandingPhotography #PortraitPhotography #ArtPhotography #AviationPhotography #FashionPhotography #WildlifePhotography Detail

On a rainy day a businesswoman using smartphone for share information online with social media concept, business concept. design with copy space.
digital marketing

reklama . marketing . digitálny kanál . počítač . telefón . prilákanie zákazníkov . druh digitálneho marketingu . efektívne využívanie . oslovenie zákazníkov . údaje . analýza údajov . cielená kampaň . úspech stratégie . kliknutia . reakcie . tvorba reklám . obsahový marketing . E - mailový marketing . mobilný marketing . blogové príspevky . e-knihy . infografika . SEO . bulletin . propagačné správy . relevantnosť . online komunita . zlavový kód . videonávody . bezplatný darček . odporúčania . portfólio digitálneho marketingu . zoznam e - mailov . platforma . návratnosť investícií . miera prekliknutia . metriky . reklamné úsilie . zvyšovanie viditelnosti

„Keď sa ma ľudia pýtajú, aká je návratnosť investícií do sociálnych sietí, pýtam sa ich, aká je návratnosť investícií do dôvery a aká je návratnosť investícií do lojality. Odpoveďou je, že ak sa použije na budovanie vzťahov, výsledkom bude… dlhšia celoživotná hodnota zákazníka, väčšia priemerná hodnota objednávky a zvýšená frekvencia nákupu. Všetko merateľné a všetko vedie k zvýšeniu predaja a zisku.“

Ted Rubin

popredný stratég sociálneho marketingu

 

#EventPhotography #ConcertPhotography #EventProduction #SocialEvents #PhotographyStudio #CommercialPhotography #StudioPhotography #CorporateEventPhotography #InteriorPhotography #ArchitecturePhotography #ExteriorPhotography #RealEstatePhotography #BusinessPhotography #MarketingPhotography #BrandingPhotography #PortraitPhotography #ArtPhotography #AviationPhotography #FashionPhotography #WildlifePhotography Detail

Beauty blogger demonstrating how to make up and review products on live broadcast use smartphone, life of an influencer
buzz marketing

konkurencieschopnosť . virál . vyvolanie nadšenia . online interakcia . využitie publika . efektívna kampaň . ústna reklama . marketingová stratégia . propagovanie produktu . široká verejnosť . zdielanie názorov . rozruch . žiadanosť produkt . uvedenie na trh . oslovenie publika . influenceri . online prítomnosť . sledovatelia . reakcie . kliknutia . široký dosah . ovplyvnovanie rozhodnutí . partnerstvo . očakávanie . nové produkty . upútanie pozornosti . komunikácia . komentár . živé vysielanie . kontroverznosť . potencionálny spotrebitelia . ambasádorstvo . rýchlosť . jedinečnosť . správne načasovanie . trailer . zdielania . sociálne média . diverzifikácia .

„Rozhovor so zákazníkmi zvýši predaj, aj keď sa o výrobku alebo službe nikdy nezmienite.“

George Farris

zakladateľ spoločnosti Farris Marketing

 

#EventPhotography #ConcertPhotography #EventProduction #SocialEvents #PhotographyStudio #CommercialPhotography #StudioPhotography #CorporateEventPhotography #InteriorPhotography #ArchitecturePhotography #ExteriorPhotography #RealEstatePhotography #BusinessPhotography #MarketingPhotography #BrandingPhotography #PortraitPhotography #ArtPhotography #AviationPhotography #FashionPhotography #WildlifePhotography Detail

marketing product manager desk. Manager holding marketing strategy plan. Marketing mix plan for target market.
marketingový mix

kvalita produktov . kvalita služieb . efektívna stratégia . kombinácia metód . vzťah s verejnosťou . reklama . podpora predaja . vytváranie zmyslu . propagácia . online reklama . krátkodobý stimul . povzdbudenie ľudí . kupóny . zľavy . súťaže . imidž spoločnosti . tlačové konferencie . katalógy . propagačné e-maily . telefonický hovor . široký dosah . ovplyvnovanie rozhodnutí . základný model . silná stratégia . cena . produkt . miesto . vytváranie zisku . potreby zákazníka . prispôsobenie zmenám . marketingové techniky . marketingové stratégie . špeciálne ponuky . oblasť distribúcie . cieľové publikum . priamy marketing . prezentácia služieb . podomový predaj . spríjemnenie zážitku

„Cieľom marketingu je poznať a pochopiť zákazníka tak dobre, aby mu výrobok alebo služba vyhovovali a predávali sa sami.“

Peter Drucker

Peter Ferdinand Drucker bol jeden z hlavných mysliteľov 20.storočia v oblasti riadenia a podnikania, Američan rakúskeho pôvodu. Bol vyhľadávaným poradcom v odbore manažmentu, znamenitý pedagóg a lektor.

 

#EventPhotography #ConcertPhotography #EventProduction #SocialEvents #PhotographyStudio #CommercialPhotography #StudioPhotography #CorporateEventPhotography #InteriorPhotography #ArchitecturePhotography #ExteriorPhotography #RealEstatePhotography #BusinessPhotography #MarketingPhotography #BrandingPhotography #PortraitPhotography #ArtPhotography #AviationPhotography #FashionPhotography #WildlifePhotography Detail