BLOG

Google Chrome zakáže otravné reklamy

Odteraz to budú mať mid-rolly, nepreskočiteľné pre-rolly a ďalšie typy otravných reklám veľmi ťažké. Google ich začína považovať za otravné a prestáva ich podporovať na YouTube, ale predovšetkým na Google Chrome.

The Coalition for Better Ads (CBA) je organizácia, ktorá usiluje o lepšie reklamy. V súčasnosti ohlásila nové pravidlá pre krátke videoreklamy. Tieto pravidlá sa zaviazal dodržovať aj jeden zo zakladajúcich členov CBA – Google.

Pravidlá budú platiť pre videoreklamy kratšie ako 8 minút. To znamená, že tieto obmedzenia sa budú vzťahovať na drvivú väčšinu súčasných reklamných spotov. Tieto pravidlá nadobudnú platnosť začiatkom augusta 2020.

Všetkým užívateľom, ktorí pravidlá dodržiavať nebudú Google videá demonetizuje. V súčasnosti Google prehliada weby s integrovaným Google Search Console a upozorňuje vlastníkov ak ich reklama prekračuje stanovené limity. Ak reklamu neodstránia alebo neupravia podľa požiadaviek, Google zakáže zobrazovanie ich reklamy na prehliadači Google Chrome.

Zdroj: https://www.zdnet.com/article/chrome-to-block-intrusive-video-ads-starting-august-5-2020/

Share post:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Facebook

Sociálne média