BLOG

Aké sú výhody reklamy na YouTube?

YouTube sa považuje za druhý najväčší vyhľadávací nástroj. Jeho dostupnosť, rast a prehľadnosť vám ponúka veľkú šancu uchytiť sa. Videá, ktoré uverejníte na YouTube, môžete použiť na reklamu a marketing svojej značky. Každý deň sledujú používatelia dokopy viac ako milión videí, čo je pre vás ideálna príležitosť zviditeľniť sa. Aké sú výhody reklamy na YouTube?

V prípade, že chcete byť na tomto vyhľadávacom nástroji aktívny, mali by ste tomu venovať viac času a pozornosti. Neustále vytváranie inovatívnych a jedinečných videoreklám vám zaistí skutočne veľkú sledovanosť a prilákanie množstva nových zákazníkov. To je však len jedna z množstva benefitov. Po prečítaní tohto článku zistíte, že to skutočne stojí za to. Prinášame vám najväčšie výhody reklamy na YouTube.

 

1. Investícia, ktorá sa oplatí

Aj napriek tomu, že zverejnenie YouTube reklamy nie je zadarmo, určite sa to oplatí. Rôzne výskumy preukázali, že YouTube poskytuje vyššiu návratnosť investícií ako samotná reklama v televízii. Predtým, ako sa vám začnú financie postupne vrátia, mali by ste zhodnotiť svoje výdavky. YouTube reklama má k dispozícii skutočne široké spektrum cenových bodov a ponúk.

 

2. Youtube môže ovplyvňovať nákup

Milióny ľudí sú aktívni na YouTube každý deň. Zaujíma ich, predovšetkým, obľúbený obsah. Avšak medzi týmito videami sa častokrát objavia spomínané reklamy, ktoré môžu mať významný vplyv na ľudí. Počas sledovania obľúbeného obsahu sú zákazníci priamo v kontakte s reklamou, čo je ideálny čas na zacielenie pre publikum.

 

Posledná správa z analýzy YouTube uvádza, že viac ako polovica smartfónov, kozmetických výrobkov a automobilov, ovplyvnila nákup zákazníkov prostredníctvom promo videí. To znamená, že vďaka reklame na YouTube máte šancu získať čo najviac zákazníkov a vaše príjmy povýšiť na iný level.

 

3. Preskočiteľné reklamy

Diváci môžu preskočiť reklamu už po piatich sekundách celkovej doby pozerania. Tento typ promo videí sa môže zobrazovať pred, počas a po obsahu, ktorý užívateľ sleduje. Pri používaní preskočiteľných reklám je nevyhnutné vyvolať v zákazníkovi záujem ihneď.

Výhodou však je, že prezeraním zásadných metrík a optimalizáciou publika zvýšite mieru zobrazení tohto typu reklám. V prípade, že diváci tieto reklamy dlhodobo preskakujú, máte možnosť upraviť ich obsah, zacielenie a zvýšiť tak efektivitu.

4. Sponzorované karty

Medzi dynamické reklamy patria taktiež tzv. sponzorované karty. Tie zobrazujú obsah, ktorý je relevantný k určitému videu. Karty môžu propagovať produkty alebo udalosti, súvisiace s daným obsahom. Používateľ uvidí ukážku týchto kariet a v prípade záujmu na nich len klikne, pri čom sa mu objavia ďalšie informácie. Tento typ reklám je dostupný v rôznych veľkostiach. Môžete ho tiež nájsť v stolných alebo mobilných zariadeniach.

 

5. Používajte najnovšie nástroje

Pre vytvorenie profesionálnych reklám je, takpovediac, nevyhnutné používať najnovšie nástroje, ako napríklad YouTube Builder. Jeho použitie je skutočne jednoduché a, okrem iného, tento nástroj je vysoko efektívny. Pomôže vám vytvárať tie najkreatívnejšie reklamy. Dokonca, jedna z verzií YouTube Builder simuluje všetky dynamické zdroje spoločnosti, ktoré zahŕňajú fotografie, videá a texty. To môžete upravovať aj v bezplatnej zvukovej zbierke Youtube.

 

Pre používateľov ponúka nástroj YouTube Builder skutočne širokú škálu návrhov, ktoré sú vytvorené na základe strategických cieľov a komunikácie. Prispôsobte si tiež výber farieb a typu písma pre niekoľko sekundové reklamy. Okrem iného, tento obsah bude plne integrovaný aj do programu Google Ads.

 

6. Youtube ponúka vysokú flexibilitu

V prípade, že si prepojíte aplikáciu Google Ads s účtom YouTube, môžete využívať výhody remarketingu. To vám pomôže vytvoriť ucelený zoznam všetkých používateľov, ktorí sa prihlásili na odber vášho kanála. Taktiež sa vám zobrazí celková sledovanosť, poprípade či sa im páčili vaše reklamy na YouTube. To je výborným pomocníkom pre ďalšie zacielenie okruhu, pre koho budete zverejňovať obsah.

 

YouTube vám ponúka širokú škálu možností. Je len na vás, ako s tým budete pracovať. Neváhajte a vytvorte si reklamu na YouTube, vďaka čomu sa zvýši efektivita vo vašom pracovnom tíme!

 

Použité zdroje: 

www.webfx.com

www.creitive.com

engaiodigital.com

Share post:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Facebook

Sociálne média