Tento projekt vznikol spoločne s projektom OK región, vďaka spolupráci slovenských a českých samospráv, s cieľom zviditeľniť a popularizovať oblasť Bystrickej doliny a mikroregiónu Povodie Stonávky v Česku. Tieto regióny prinášajú veľký potenciál na turistický ruch. V rámci projektu sme pôsobili ako subdodávateľ pre generálneho dodávateľa. Ozdobou regiónu sú prírodné krásy Malej Fatry, skanzen vo Vychylovke, či kostol v Radôstke. V rámci návrhu identity projektu sme poskytli viaceré grafické práce, najmä návrh loga a jeho aplikácií. Pri dizajne loga sme sa rozhodli využiť tradičný slovenský vzor, v Logo sme následne aplikovali aj na poštové obálky, pečiatky a tlačoviny. Podstatnou súčasťou identity projektu boli reklamné predmety. Na zvýraznenie bohatej histórie regiónu sme využili aplikácie loga na starožitné predmety a látky, ktoré sme dokumentovali formou fotografií. Využili sme aj našu videoprodukciu, pomocou ktorej sme pripravili autentické propagačné materiály. Vytvorili sme aj kompletnú stratégiu kampaní, vďaka ktorej sme projekt efektívne zacielili.
Pokiaľ sa chcete uplatniť v online svete, nezaobídete sa bez kvalitného marketingu. V dnešnom vysoko konkurenčnom prostredí je…
Budovanie vlastnej značky je najlepším spôsobom, ako si v online svete vytvoriť veľké meno. Všeobecne známy brand vám…
Ak chcete s vaším produktom alebo službou uspieť vo vysoko konkurenčnom podnikateľskom prostredí, prieskum trhu a analýza konkurencie…
Facebook je pre drvivú väčšinu populácie súčasťou každodenného života. Na tejto sociálnej sieti ľudia zdieľajú svoje osobné úspechy,…